Компетенція творчої діяльності

Формування
компетенції творчої діяльності на уроках інформатики
   "Ніколи не зупинятися на досягнутому,
 бо життя – це процес, тому завжди
 потрібно рухатися уперед"
      Інформатика - це шкільний предмет з самого початку орієнтований на форми, методи роботи притаманні компетентнісному підходу до освіти, метою якого є створення умов для розвитку та самореалізації кожного учня.
   Інтерактивні форми навчання є невід’ємною частиною роботи на уроці інформатики. Індивідуальна робота кожного учня на персональному комп’ютері поєднується з груповою роботою під час вивчення нового матеріалу, роботи над проектами, роботи в мережі. Використання комп’ютерної техніки та мультимедійних засобів, які рекомендовані на інших предметах, є звичайними засобами навчання на уроках інформатики. Профілізація курсу інформатики вимагає налагодження міжпредметних зв’язків. Однією з ключових компетенцій, які виділені міністерством освіти і науки України, є інформаційна компетенція, яка в той же самий час для предмету інформатика є предметною компетенцією. 
     Сучасний підхід у формування компетенції творчої діяльності полягає у використанні STEM - проектування при викладанні предмета. Приклади  таких проектів наведено на сайті Елементи STEM на уроках інформатики (https://cutt.ly/KhcMye1)
     Особливу увагу приділяю розвитку творчої компетенції учнів, яка полягає:
  •  у володінні засобами творчої діяльності,
  •  в умінні самостійно мислити, аналізувати, повідомляти,
  •  у творчому підході до розв’язання завдань,
  •  в потребі в знаннях,
  •  в умінні застосовувати на практиці засвоєні знання для вирішення поставленого завдання.
    Шляхи практичного формування
    компетенції творчої діяльності на уроках інформатики


     

        Важливим елементом кожного уроку вважаю використання тестових завдань те термінологічних диктантів, приклади яких можна знайти на відповідній сторінці.
         





    Немає коментарів:

    Дописати коментар